1. Jak można zapisać się na wizytę do lekarza?

Na wizytę do lekarza można zapisać się telefonując pod numer 56 300 43 00 lub osobiście w rejestracji Przychodni. Istnieje również możliwość pozostawienia swojego numeru telefonu za pośrednictwem formularza na stronie internetowej naszlekarz.pl. Nasi konsultanci skontaktują się z Państwem. Pacjenci prywatni mogą zapisać się na wizytę także za pośrednictwem portalu znanylekarz.pl oraz stronę internetową naszlekarz.pl.

  1. Jak można odwołać wizytę?

Wizytę u lekarza można odwołać telefonując pod numer 56 300 43 00 lub osobiście w rejestracji Przychodni. Uprzejmie prosimy o wcześniejsze informowanie o tego typu zmianach. Pozwoli to zaoszczędzić nasz czas oraz umożliwi rejestrację na ten termin innemu Pacjentowi.

  1. Czy wizyta u lekarza internisty jest bezpłatna?

Wizyta u lekarza internisty jest bezpłatna dla Pacjentów, którzy zadeklarowali, poprzez uzupełnienie deklaracji do lekarza POZ, przynależność do naszej Przychodni.

  1. Czy ktoś może odebrać za mnie wyniki moich badań lub moje dokumenty?

Odbiór wyników badań oraz dokumentacji medycznej możliwy jest tylko po okazaniu upoważnienia. Upoważnienie można wypisać już w momencie składania deklaracji POZ lub przy pierwszej wizycie.

  1. Czy pacjent niepełnoletni może sam zgłosić się na wizytę do lekarza lub na badania?

Pacjenci, którzy są niepełnoletni mogą zgłosić się na wizytę do lekarza lub na badania tylko z opiekunem prawnym.

  1. W jakich godzinach można zgłosić się na badanie krwi?

Badania laboratoryjne w ramach NFZ (oraz komercyjne) są wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach 07:00-09:00.

  1. Czy na badania i konsultacje lekarskie wymagane są skierowania?

Na badania i konsultacje lekarskie w ramach NFZ jest wymagane skierowanie, natomiast w zakresie poradni prywatnych skierowanie nie jest wymagane.

  1. Czy można u Państwa wykupić pakiet opieki medycznej?

Prywatne pakiety opieki medycznej będą dostępne wkrótce. O wszystkich szczegółach będziemy informować Państwa na bieżąco w zakładce ‘Aktualności’ lub na profilu Facebook.

  1. Czy mam prawo do zmiany lekarza pierwszego kontaktu i w jaki sposób to zrobić?

Zmiana lekarza pierwszego kontaktu następuje po wypisaniu odpowiedniej deklaracji. Deklarację można zmienić dwa razy w roku, wypisując dokument osobiście w rejestracji Przychodni.

  1. Jak długo ważne jest skierowanie do poradni specjalistycznej wypisane przez lekarza POZ?
  • Skierowanie do poradni specjalistycznej ważne jest do chwili jego realizacji lub traci ważność z chwilą ustania przyczyny kierowania.
  • Termin ważności skierowania nie jest ściśle określony, jeśli jednak skierowanie zostanie przedłożone do realizacji po zbyt długim czasie od daty jego wystawienia, lekarz może podjąć decyzję o konieczności zaktualizowania informacji o stanie zdrowia pacjenta celem zweryfikowania pierwotnej przyczyny kierowania.
  • Oryginał skierowania należy dostarczyć do poradni specjalistycznej (o ile jest ono wymagane) nie później niż w terminie 14 dni roboczych od dnia dokonania wpisu na listę oczekujących, pod rygorem skreślenia z tej listy.
  • Od 2015 roku wymagane jest skierowanie do dermatologa i okulisty.
  1. Czy w Państwa Przychodni mogę skorzystać z opieki położnej środowiskowej?

W przypadku chęci skorzystania z opieki położnej środowiskowej należy posiadać zadeklarowanego lekarza POZ wraz z położną. Deklarację związaną z przynależnością do danego specjalisty i położnej można wypełnić na miejscu w naszej Przychodni.

  1. Czy w Przychodni dostępny jest parking dla pacjentów?

Oczywiście, dysponujemy miejscami parkingowymi dla pacjentów. Wjazd od ulicy Batorego, przy budynku Przychodni. Parking dla Pacjentów jest bezpłatny.

  1. Czy mogę zapisać się do Państwa Przychodni za pośrednictwem strony internetowej?

Wypełnienie deklaracji możliwe jest tylko i wyłącznie osobiście na miejscu w Rejestracji naszego budynku. Wkrótce jednak będzie to możliwe również przez stronę internetową.